کشف بیش از 78 کیلو ماده مخدر شیشه در جاسک/ یک قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شد



فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف بیش از 78 کیلو ماده مخدر شیشه دپو شده در یک منزل مسکونی واقع در شهرستان جاسک خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، «سردارعلی اکبر جاویدان»، فرمانده انتظامی هرمزگان امروز در جمع خبرنگاران گفت: در پی اشراف اطلاعاتی  پلیس انتظامی استان مبنی بر قاچاق مواد مخدر صنعتی توسط قاچاقچیان از مرزهای شرقی به داخل خاک ایران و دپوی مواد در منزل مسکونی در شهرستان جاسک ، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس هرمزگان قرار گرفت.

وی بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان جاسک  با همکاری عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و  شهرستان  میناب ، محل دپو مواد را  در یکی از روستاهای  شهرستان جاسک شناسایی و تیم های عملیاتی مبارزه با مواد مخدر به محل اعزام شدند که پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از منزل مسکونی  78 کیلو و 765 گرم شیشه کشف کردند. 

فرمانده انتظامی استان  تصریح کرد: مأموران در این رابطه یک قاچاقچی مواد مخدر را دستگیر کرده و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد. 

سردار جاویدان با اشاره به این که مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می شود؛ از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان مواد مخدر با مرکز فوریت های پلیسی110 تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها